Zapraszamy do zapoznania się z ogłoszeniem i składania ofert cenowych do zamówienia o nazwie „Remont ogrodzenia wraz z bramą wjazdową św. Szczepana w Raszynie”. W poniższych linkach znajduje się pełna treść wszystkich dokumentów dotyczących zamówienia. Dodatkowo, poniżej publikujemy pełną treść Ogłoszenia.
> Projekt remontu
> Formularz cenowo-ofertowy
> Istotne postanowienia umowy – zabytki
> Zapytanie ofertowe
POSTĘPOWANIE ZAKUPOWE
OGŁOSZENIE
I. Zamawiający: Parafia p. w. Św. Szczepana w Raszynie
Adres: Al. Krakowska 6, 05-090 Raszyn
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
„Remont ogrodzenia wraz z bramą wjazdową św. Szczepana w Raszynie” .
Adres strony internetowej, na której udostępniono ogłoszenie o postępowaniu zakupowym oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem: http://www.swszczepan.pl/ oraz na stronie BIP Urzędu Gminy Raszyn: https://bip.raszyn.pl/kategorie/50-ogloszenia-ponizej-130-000-zl?lang=PL.
II. Opis przedmiotu zamówienia: przedmiot zamówienia stanowi remont ogrodzenia zgodnie z Projektem stanowiącym zał. nr 1 do ogłoszenia.
1. Stan istniejący:
Teren działki jest zabudowany, w tym budynkiem Kościoła pw. św. Szczepana, który jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem: 1096/712 z dnia 03.05.1965 r. wraz z otoczeniem w promieniu 50 m. Na terenie działki znajduje się dom Wikarówka z lat 30-tych, przebudowany w roku 1982 oraz zabudowania gospodarcze kościelne. Działka jest uzbrojona.
Istniejące ogrodzenie terenu przy budynku Kościoła pw. św. Szczepana w Raszynie, to ogrodzenie murowane od strony zachodniej, południowej i wschodniej, przy czym od strony wschodniej część ogrodzenia jest murowana, pozostała część to ogrodzenie wykonana jest z siatki stalowej zamontowanej między słupkami stalowymi. Od strony północnej teren Kościoła jest ogrodzony podobnie jak fragment ogrodzenia od wschodu, ogrodzeniem z siatki stalowej, montowanej między słupkami.
W ogrodzeniu od strony zachodniej znajduje się brama pierwsza (główna) oraz dwie furtki po obu stronach bramy, prowadzące do wejścia głównego do kościoła
W ogrodzeniu od strony wschodniej tj. od strony Al. Krakowskiej, znajduje się brama druga (boczna) wybudowaną w roku 1982.
W ogrodzeniu od strony południowo – zachodniej znajduje się dzwonnica przebudowana w roku
1982.
Murowane ogrodzenie kościoła jest w złym stanie technicznym, od lat nieremontowane, zniszczone, wymagające odnowienia, remontu zabezpieczenia przeciwwilgociowego oraz uzupełnienia ubytków w murze i elementach detalu architektonicznego i muru ogrodzenia.
Szczegółowy opis stanu istniejącego został zawarty w Projekcie remontu ogrodzenia kościoła Pw. Św. Szczepana w Raszynie stanowiącym załącznik nr. 1.
2. Opis stanu projektowanego:
Celem inwestycji jest przeprowadzenie prac remontowych istniejącego muru ogrodzeniowego kościoła pw. św. Szczepana w Raszynie, gdzie zakres prac nie ingeruje w istniejące zagospodarowanie. Projekt nie przewiduje żadnej ingerencji względem poszczególnych mediów. Planuje się remont istniejącego ogrodzenia kościoła w jego murowanej części wraz z bramami, bez ingerencji w lokalizację ogrodzenia, z zachowaniem istniejącej dekoracji murów ogrodzenia oraz bram, konieczną naprawą lub ewentualnie wymianą elementów detalu muru (np. czapek betonowych) oraz remontem istniejących elementów ślusarskich krat stalowych (brama i furtka) lub ewentualną, zalecaną wymianę kraty bocznej.
Szczegółowy opis stanu projektowanego oraz parametry charakterystyczne istniejącego ogrodzenia zostały zawarte w Projekcie remontu ogrodzenia kościoła Pw. Św. Szczepana w Raszynie stanowiącym załącznik nr. 1.
3. Zakres prac objętych zamówieniem:
1) elementy murowane muru:
– oględziny szczegółowe i oczyszczenie muru z nalotów biologicznych i przebarwień,
– oczyszczenie i uzupełnienie ubytków tynków muru,
– oczyszczenie powierzchni muru w miejscach łatwo dostępnych przy użyciu szczotek stalowych,
– wykuciu bruzd poziomych o głębokości i szerokości ¼ x ½ cegły w ścianach z cegły,
– naprawa pęknięć o głębokości przeszycia ½ cegły w murach z cegły – osadzenie kotew spiralnych,
– zabezpieczenie kotew spiralnych zaprawą cx-15,
– odgrzybienie ścian ceglanych metodą pokrycia dwukrotnego np. IZOMUREM,
– wzmocnienie ścian poprzez malowanie impregnatami wzmacniającymi,
– prace wykończeniowe przy tynkach – gruntowanie powierzchni tynków,
– wykonanie uzupełnień tynków zewnętrznych (tynki wapienno-trasowe, zaprawa wapienna lub konserwatorska) na ścianach ogrodzenia i na slupach bramy,
– oczyszczenie muru ze złuszczającej się farby i gruntowanie muru z przygotowaniem pod malowanie,
– malowanie tynków gładkich zewnętrznych farbą w kolorze kremowym NCS: S0505-Y10 R,
– wykonanie zabezpieczenia przed graffiti środkiem np. ANTIGRAF, oraz ręczne wykonanie zabezpieczenia elementów z granitu, marmuru o fakturze nacinanej, piłowanej i przecinanej;
2) elementy zwieńczenia muru i słupów bram:
– oględziny szczegółowe i oczyszczenie muru z nalotów biologicznych i przebarwień,
– oczyszczenie i uzupełnienie ubytków tynków muru,
– oczyszczenie ścierne lub chemiczne zwieńczenia słupów bramy (sterczyn)
– wykonanie uzupełnień tynków zewnętrznych (tynki wapienno-trasowe, zaprawa wapienna lub konserwatorska) na stupach bramy,
– oczyszczenie muru i slupów ze złuszczającej się farby i gruntowanie muru z przygotowaniem pod malowanie,
– malowanie zwieńczenia słupów (sterczyn) na kolor jasno szary NCS: S 1502-YS0R
– naprawia lub wymiana czapek betonowych slupów (w trakcie prac remontowych, po ocenie materiału, z którego wykonane są czapy słupów, w przypadku, gdy czapy wykonane są z kamienia, piaskowca, należy je oczyścić i zaimpregnować, w przypadku gdy wykonane będą z betonu, należy je wyczyścić, zaimpregnować środkiem odpowiednim do impregnacji betonu. W przypadku, gdy ocena zachowania czapek słupów w trakcie remontu, będzie świadczyła o złym stanie zachowania czapek, należy je wymienić na analogicznie wyglądające, z podobnego materiału jak obecne).
– wykonanie spadków zaprawą cementową pod czapką;
3) elementy ślusarskie:
– czyszczenie strumieniowo ściernym do trzeciego stopnia czystości konstrukcji kratowych bramy głównej oraz dwóch furtek przy bramie głównej,
– wymiana kraty przy drugiej bramie (bocznej, od strony wschodniej),
– miniowanie krat metalowych z prętów prostych,
– dwukrotne malowanie farbą do elementów metalowych krat z prętów ozdobnych i prostych na kolor grafitowy RAL 7016;
4) elementy cokołu kamiennego:
– oględziny szczegółowe i oczyszczenie cokołu z nalotów biologicznych i przebarwień,
– wykucie uszkodzonych spoin cokołu,
– oczyszczenie powierzchni cokołu i spoin cokołu przy użyciu szczotek stalowych suchych,
– oczyszczenie ścierne lub chemiczne wykutych spoin,
– czyszczenie ciśnieniowe i mycie cokołu wodą zimną.
5) Prace porządkowe:
– wywóz gruzu i niewykorzystanej ziemi,
– uporządkowanie terenu z ziemi i gruzu,
– wyrównanie terenu,
– nasadzenie trawy w miejscach przy remontowanym ogrodzenie, analogicznie jak pierwotnie.
– uporządkowanie terenu i pasa przyległego od zewnętrznej strony ogrodzenia;
6) Kolorystyka muru ogrodzenia
Do malowania muru oraz słupów bram, należy stosować farby silikatowe.
Farby silikatowe, zwane również krzemianowymi, charakteryzują się wysoką zasadowością, dzięki czemu wykazują bardzo dobrą naturalną odporność na porastanie glonami, grzybami pleśniowymi czy mchami – zasadowe środowisko nie sprzyja ich rozwojowi).
Niedopuszczalne jest użycie farb silikonowych.
Na podstawie analizy ikonograficznej (zdjęcia) oraz na podstawie próby odtworzenia koloru muru na miejscy (odkrywki muru) oraz uwzględniając obecną kolorystyk muru i kościoła p.w. św. Szczepana proponuje się następujące numery kolorów muru i elementów detalu, podając je na podstawie wzornika NSC:
1. Mur (kolor kremowy) – zaleca się zastosowanie koloru NCS: S0505-Y10 R,
Uwaga: przed malowaniem muru należy wykonać próbę kolorystyki, uwzględniając dodatkowe dwa kolory do malowania muru, na powierzchni malowania min. 0,5×0,5 m. Kolory do próby:
– zalecany NCS: S0505-Y10 R
– alternatywny NCS: S510-Y10R
– alternatywny NCS: S0502-Y
Kolor docelowy wybrać po wykonaniu próby kolorystycznej w trzech wariantach kolorystycznych (jak wyżej), przy malowaniu prób na murze od strony słonecznej (południowej) oraz od strony zacienionej (wschodniej, na murze ogrodzenie od strony kościoła).
2. Elementy detalu: czapki, zwieńczenia (kolor szary) – NCS: S 1502-Y50R
3. Elementy detalu: gzymsy (kolor biały) – NCS S 0300-N
4. Skrzydła bram, furtki (kolor grafitowy) – RAL 7016.
Uwagi dotyczące kolorystyki muru ogrodzenia:
1. Przed podjęciem ostatecznej decyzji, co do wyboru kolorystyki tynków, należy na powierzchni opracowywanego muru wykonać próbki (kilka umieszczonych obok siebie) zaproponowanych kolorów oraz o zbliżonych odcieniach. Po wyschnięciu, należy wybrać optymalny dla muru zestaw i powtórzyć je do barwienia muru.
2. Wszystkie materiały użyte do wykończenia muru, a także wszelkie zastosowane urządzenia muszą posiadać stosowne i aktualne atesty i świadectwa dopuszczenia lnstytutu Techniki Budowlanej, PZH itp.
3. Próbki materiałów wykończeniowych i kolorystyka elementów powinny być przedstawione przez Wykonawcę do akceptacji architekta oraz Inwestora.
4. Niedopuszczalne jest mieszanie składników lub zastępowanie niektórych składników systemowych produktami pochodzącymi z systemów innych producentów.
Podane w projekcie wymiary należy sprawdzić w naturze.
4. Dodatkowe wymagania do przedmiotu zamówienia:
1. Niniejszy program prac konserwatorskich powinien być uzupełniany i korygowany w trakcie trwania prac, w miarę poszerzania wiedzy o obiekcie i stanu jego zachowania. Wszelkie zmiany programu wymagają akceptacji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
2. Prace konserwatorsko-renowacyjne powinny być przeprowadzane przez ekipy specjalistyczne posiadające udokumentowane doświadczenie w realizacji robót przy obiektach zabytkowych przeszkolone w stosowaniu systemów renowacyjnych renomowanych firm, pod ścisłym nadzorem konserwatorskim w osobie kierownika robót konserwatorskich o adekwatnej specjalizacji. Przy wykonywaniu prac należy ściśle przestrzegać reżimu technologicznego określonego przez producentów specjalistycznych materiałów w ich instrukcjach technicznych.
3. Wykonawca prac jest zobowiązany do sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej przeprowadzonych prac konserwatorskich — opisowej i fotograficznej (przed, w trakcie i po konserwacji), zawierającej ponadto protokoły i notatki z Komisji Konserwatorskich, wyniki badań, spis zastosowanych materiałów oraz zalecenia dla użytkownika obiektu, w ilości egzemplarzy przewidzianych w umowie z Inwestorem.
4. Do remontu należy stosować wyłącznie materiały i urządzenia posiadające wymagane prawem atesty lub aprobaty techniczne, dopuszczające do stosowania w budownictwie.
Uwaga! Dopuszcza się stosowanie materiałów innych niż przedstawione w dokumentacji, pod warunkiem iż nie będą się charakteryzowały gorszymi parametrami technicznymi i estetycznymi.
5. Prace prowadzić zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych.
6. W razie wątpliwości, co do prowadzenia robót korzystać z pomocy technicznej doradcy stosowanego systemu produktów.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem oraz dysponować co najmniej jedną osobą, która spełnia warunki.
a. Zamawiający uzna, ze ww. warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca zrealizował zadania w zakresie zadań dotyczących prac przy obiektach zabytkowych ruchomych, w tym:
– wykonał konserwację i restaurację co najmniej 2 obiektów wpisanych do ewidencji lub rejestru zabytków w latach 2021-23 r. Za dokumenty poświadczające wykonane zlecenia poświadczają kopie protokołów odbiorów lub referencje.
b. Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pracami przy zabytkach, zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo – ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) kosztorys ofertowy,
3) kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru wydana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, w którym wpisany jest przedsiębiorca. Dopuszczalna jest także odpowiednio informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobrana na podstawie art. 4 ust. 4a ustawy z 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym (ze zm.) albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. **.
** Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez osobę fizyczną.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest
– Proboszcz Parafii: Ksiądz Zdzisław Karaś, tel. nr 602 884 373, e-mail: kancelaria@swszczepan.pl
VII. Miejsce składania ofert
1. Oferty w formie pisemnej, należy złożyć:
pocztą na adres: Kościół parafialny p.w. Św. Szczepana w Raszynie, al. Krakowska 6 , 05-090 Raszyn
LUB
dostarczą osobiście na adres Parafii: al. Krakowska 6, 05-090 Raszyn
2. Termin złożenia oferty: ofertę należy złożyć w terminie: do dnia 30.09.2024 r. do godziny 10:00.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data złożenia oferty u Zamawiającego.
VIII. Opis kryteriów wyboru:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Cena-100 %
IX. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie zakresu objętego postępowaniem zakupowym.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, m. in. wszystkie roboty budowlane, dostawy i usługi niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, niniejszego ogłoszenia i załączonych do niego dokumentów..
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
X. Sposób Przygotowania Oferty
1. Złożona oferta winna zawierać cenę netto, stawkę VAT, cenę brutto wykonania prac objętych zamówieniem. Cena zawarta w ofercie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
2. Podana w ofercie cena będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmowała wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Zaleca się, aby ofertę sporządzić w użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 3 – Formularz cenowo – ofertowy
4. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składnia ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
5. Oferta winna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę/y uprawnione do składnia oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa.
6. Wykonawca powinien również załączyć odpowiednie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej, jeśli w imieniu wykonawcy ofertę lub dokumenty złożone wraz z ofertą podpisuje pełnomocnik. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie właściwe dokumenty musi złożyć każdy z nich.
7. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający odrzuci oferty, które:
1. nie spełniają wymagań określonych w niniejszym zapytaniu, w szczególności Wykonawca nie przedstawi wraz z ofertą wymaganych dokumentów lub przedstawi dokumenty zawierające błędy i nie uzupełni dokumentów w przypadku wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia;
2. są niezgodne z przepisami prawa
3. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyjaśnił treści oferty lub z treści oferty i wyjaśnień
Wykonawcy wynika, iż Wykonawca lub jego oferta nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym,
4.zawierają rażąco niską cenę.
5. Zamawiający uprawniony jest do wyjaśnienia oferty oraz złożonych z nią dokumentów, a także do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia wymaganych dokumentów.
6. Postanowienia dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7. Zamawiający uprawniony jest do poprawienia w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych lub pisarskich.
XI. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
XII. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, Zamawiający informuje, że:
1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, do realizacji zamówienia pn.: „Remont ogrodzenia wraz z bramą wjazdową św. Szczepana w Raszynie”.
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
Załączniki:
1. Projekt remontu ogrodzenia kościoła Pw. Św. Szczepana w Raszynie
2. Projektowane postanowienia umowy
3. Formularz ofertowo-cenowy